dinsdag 3 januari 2017

Spotlight

Allereerst wil ik iedereen een gezond, vrolijk en creatief 2017 toewensen.

Vanaf vandaag elke week een stempelset in de Spotlight. Als eerste een stempelset die ik al even had liggen maar waar ik nog niets mee gedaan had.
                         "Birthday Bright"


De stempelset is te gebruiken bij de Birthday Bright Project Kit. Ze zijn allebei te vinden in de nieuwe Spring Catalogus. 

Met Pacific Point, Real Red, Night of Navy en Tempting Turquoise maakte ik er dit kaartje en labeltje van.

Wil je een nieuwe catalogus en Sale-a-bration folder ontvangen? Stuur me dan even een mailtje: maartjevanmoll@hotmail.com

Stamp ze!

Maartje


1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart met deze set, Maartje. Vrolijke kleurtjes heb je erbij gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen