zaterdag 23 mei 2015

Stampin'Up regional event in Duiven

Vandaag mocht ik naar het Regional Event van Stampin'Up. Voor mij de eerste keer dus ik was best benieuwd wat er op me af zou komen.

Er mocht worden geswapt. 
Dus werden er papiertjes gesneden en gevouwen.

En gerild en voorzien van lijm.
En dan komt de twijfel: zal het wel leuk genoeg zijn?

Verstand op nul en door met plakken...
 Inpakken

42 swapjes ingepakt klaar om mee te nemen.

En wat was het een indrukwekkende dag, veel gehoord over de organisatie, mede knutselmiepjes ontmoet, gelachen, ook nog geknutseld en natuurlijk geswapt. Alle swapjes op! Had ik me daar zo druk om gemaakt?!

En moe(ook door weinig slaap) maar voldaan naar huis met een tas vol inspiratie! En een mooie stempelset!


Bedankt voor het ruilen dames!

Fijn weekend!

Maartje

5 opmerkingen:

  1. Klinkt als een super geslaagde dag, Maartje. Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een SUper dag was het he?
    Ik was erg onder de indruk van je schattige doosje. Heel leuk gedaan.
    Ben gelijk volger geworden bij je hoor.
    Groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er allemaal zo mooi uit ! Goed gedaan !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi doosje Maartje. Wat een werk heb je er van gemaakt. En wat een leuke dingen terug gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Maartje,
    Ik vond je Swapjes SUper leuk geworden. Deze ga ik zeker onthouden voor een bedankje voor mijn klanten! Ik was er blij mee.
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen